Zarábajte aj počas krízy a zjednodušte si podnikanie s vlastným webom

Webových stránok je v súčasnosti veľmi veľa a takmer na všetko, od obchodných až po tie viac osobného charakteru. Z nejakého dôvodu však viac ako 30 percent spoločností  vlastnú webovú stránku stále nemá. Prečo je to tak?

Najmä živnostníci a majitelia malých firiem v prieskumoch často uvádzajú, že o budovaní webstránok nevedia dosť alebo na to nemajú čas či peniaze. Mnohí tiež tvrdia, že webovú stránku jednoducho nepotrebujú a vystačia si s kvalitnými tonermi do tlačiarne.

Kvôli koronakríze sa však tieto predstavy v posledných mesiacoch zmenili. Pretože ak nemáte vlastnú webovú stránku a zarábate peniaze len vo svojom vlastnom obchode, zostali ste počas lockdownu v úzadí. Naopak, ak máte vlastnú webovú stránku alebo internetový obchod, môžete pokračovať v generovaní predaja pohodlne online.

Existuje však oveľa viac dôvodov, prečo sa vám webová stránka pre vaše podnikanie oplatí. A s niektorými z tých najdôležitejších vás teraz zoznámime.

Ste bližšie k zákazníkom

Vytvorenie originálnej web stránky vášmu biznisu určite prospeje. Ľudia predsa dnes hľadajú na internete takmer všetko. A len s vlastným webom môžete byť na ich požiadavku tou najlepšou odpoveďou.

Ak naopak nemáte vlastnú webovú stránku, v modernom digitálnom svete a na trhu si svoje miesto budete hľadať oveľa ťažšie. Tak na to myslite hneď na začiatku.

Vo svojej externej prezentácii máte voľnú ruku

Hodnotenia od používateľov na portáloch či komentáre na sociálnych sieťach sú skvelé. Viac ako na akejkoľvek inej platforme si však budujete tú najlepšiu a vlastnú značku najlepšie na svojej domovskej stránke.

Samozrejme, sociálne médiá a webová stránka nie sú protiklady, ale dopĺňajú sa. Webová stránka s vlastným logom, preferovanými farbami a samozrejme vašimi fotografiami a textami je vašou „základňou“ – a sociálne siete skvelou príležitosťou, ako na vás upozorniť ešte viac ľudí. Aby ste sa o tomto úspechu mohli presvedčiť aj v praxi, nájdite si na tvorbu vlastných www stránok toho najlepšieho odborníka.

Svoje produkty môžete predávať bez obmedzení

Tržby v online maloobchode sa zvyšovali už roky – dávno pred koronakrízou. Kríza tento trend len posilnila. Aj keď sa považujete za offline firmu, nemôže vám uškodiť skočiť do tohto rozbehnutého vlaku s vlastným internetovým obchodom.

 

Online obchod dopĺňa predaj vášho offline podnikania, slúži ako výkladná skriňa vašich produktov a je dobrým kanálom na komunikáciu s vašimi zákazníkmi. Noví zákazníci vás nájdu prostredníctvom indexu Google alebo iných vyhľadávačov a o dopravu ponúkaného tovaru sa postará už kuriér.

No, čo poviete, neoplatí sa to s vlastným webom vyskúšať?

Zdroj obrázka: nmedia/Shutterstock.com

Back To Top