Doprajte uvoľnenie vášmu sedaciemu nervu: Tieto 2 cviky vás zbavia nepríjemnej bolesti

Sedací nerv je najväčší zo všetkých nervov v našom tele. Ak sa objavia problémy, zvyčajne sú spojené s hroznou bolesťou a nepríjemnými pocitmi. V niektorých prípadoch sa môže dokonca objaviť krátkodobá strata schopnosti pracovať.

Našťastie existujú špeciálne cviky, ktoré vás môžu zbaviť bolesti. Pozrite sa na dva najefektívnejšie cviky, pomocou ktorých ľahko odblokujete sedací nerv.

 

Cvik č. 1

  1. Ľahnite si na rovný povrch. Pokrčte nohu v kolene.
  2. Ohnutú nohu chyťte obomi rukami a pomaly ju čo najviac ťahajte k hrudníku. Držte ju v tejto polohe najmenej 30 sekúnd.
  3. Nohu následne vráťte do pôvodnej polohy a cvik opakujte ešte dvakrát.

Cvik č. 2

  1. Ľahnite si na rovný povrch a obe nohy pokrčte v kolenách.
  2. Prekrížte nohy, ako je to znázornené na obrázku a podoprite ich rukami. V tejto polohe zotrvajte 30 sekúnd alebo viac.
  3. Vráťte sa do východiskovej polohy. Cvičenie opakujte ešte dvakrát.

Tieto cviky je možné vykonávať jednotlivo alebo v kombinácii. Aby ste predišli chorobám spojenými s ischiasom, mali by ste venovať čo najviac času fyzickej aktivite. Choďte čo najviac pešo, po prebudení si doprajte rannú rozcvičku a po práci si môžete precvičiť predošlé dva cviky.

Neliečte sa sami! Ak bolesť chrbta vystreľuje do nohy, poraďte sa s lekárom, aby vám potvrdil diagnózu a určil liečbu. Zdieľajte užitočné informácie so svojimi priateľmi na Facebooku.

 

Zdroj: otozh.com.ua


This error message is only visible to WordPress admins

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.