Slovenská predavačka už má toho dosť! Takto sa vyjadrila k šialenej situácii v obchodoch

Stres z predvianočných nákupov a protipandemícké opatrenia spôsobujú veľké množstvo stresu a často aj zlosti. Viacerí zákazníci si však tieto emócie vybíjajú na nevinných pracovníkoch, no aj tí majú svoje limity.

Mladá predavačka zo Slovenska už má toho dosť a na facebooku zdieľala odkaz všetkým arogantným zákazníkom, ktorí odmietajú dodržiavať opatrenia. Príspevok už má viac ako tisíc reakcií.

„Už je toho vážne priveľa.

Nikdy v živote by mi nenapadlo, ako veľmi dokážu byť ľudia zlí. Za posledné dni sa stihlo udiať také množstvo negatívnych situácií, že aj na slona by toho bolo priveľa.“ hovorí vyťažená predavačka.

 

V príspevku vysvetľuje, že svoju prácu miluje a chodí tam rada. Avšak arogancia hnev a provokácia, ktoré sa jej deň čo deň dostávajú od zákazníkov jej prácu veľmi znepríjemňujú.

„Už sme z toho vážne unavené a doslova na pokraji nervového zrútenia a už nemám chuť chodiť do práce s úsmevom. Ako iste všetci viete, situácia na Slovensku, ako aj všade vo svete, sa točí okolo Covid-19. A z toho vyplýva, že je v platnosti množstvo opatrení, ktoré je potrebné v predajni dodržiavať.“

Uvedomuje si, že všetci občania sú už z protipandemických opatrení unavení, no na zákazníkov taktiež apeluje, aby sa na to pozreli aj z inej stránky.

„MY, PREDAVAČKY SME TIEŽ LEN ĽUDIA a snažíme sa ako najlepšie vieme, ale VY „MILÍ ZÁKAZNÍCI“ nám Našu prácu vôbec, ale vôbec neuľahčujete. STE AROGANTNÍ, NEVYCHOVANÍ A POVÝŠENECKÍ.“

Predavačka ďalej hovorí, že mnohí zákazníci sú extrémne nevďační a nevážia si to čo majú.

„Čo by v iných štátoch, za to dali, aby si mohli ísť nakúpiť do iného obchodu, ako sú potraviny, lekáreň alebo drogéria.“

Jedným z najväčších problémov je obmedzený počet zákazníkov na predajni. Predavačke nie je jasné, prečo majú ľudia taký veľký problém s košíkmi ktoré zaisťujú, že na predajni len toľko zákazníkov, koľko ich tam má byť. V príspevku zdieľala časté odpovede zákazníkov na tieto opatrenia.

 

„Bohužiaľ arogancia nemá hraníc a dostávajú sa nám odpovede typu: „Aký zákon Vám dovoľuje mi kázať, aby som si vzal/a košík?“; „Prečo by som si ho vzal/a ja si ho nevezmem.“; Ja ho nechcem.“; „Počítajte si to inak.“ ; To nie je môj problém.“ Ako ľudia HALÓÓ, PROSÍM PREBERTE SA a NEBUĎTE TUPÍ a SEBECKÍ!“

K záveru dodáva: „Milí zákazníci, pamätajte si, že nadávanie, vybíjanie si zlosti a osočovanie predavačiek NIJAKO NEUVOĽNÍ OPATRENIA. Akurát vy si zvýšite svoje mizerné ego a sebavedomie, ľutujem Vás, že ste museli takto hlboko klesnúť, aby ste si dokázali, že ste niečo viac a psychicky terorizujete predavačky v obchodoch deň čo deň.“
Občanov nakoniec prosí, aby boli ohľaduplní a rešpektovali nariadenia a spôsoby, akými sú jednotlivé predajne zabezpečené.

zdroj:nekrmtenasodpadom