Každé ráno na prázdny žalúdok zjedla 2 plátky slaniny. Keď sa dozviete prečo, začnete to robiť aj vy!

Jan Kwasniewski – známy poľský výživový poradca a terapeut, ktorý vyvinul zaujímavý energetický systém na chudnutie podkopávajúci všetky osnovy dietológie. Kombinuje v ňom zdravé a chutné jedlá bez obmedzenia. Na rozdiel od svojich kolegov, nekladie tabu na tuky, práve naopak, odporúča ich zahrnúť do stravy. Stojí za zmienku, že dotyčný muž sa v obore zdravej výživy pohybuje už viac ako 30 rokov.

польза сала для организма

Aké sú základné princípy tukovej diéty? Ak chcete vedieť, ako môže byť takéto stravovanie užitočné a prospešné pri chudnutí, prečítajte si nasledujúci článok.

PRAVIDLÁ

  1. Cieľ diéty

Je určená ľuďom s problémom cukru v krvi, ochorením pečene alebo kardiovaskulárneho systému. Kwasniewski uisťuje, že jedálniček ním navrhnutý, dokáže nielen pomôcť so stratou kilogramov, no taktiež aj zlepšiť fungovanie vnútorných orgánov.

польза сала для организма

  1. Hlavné odporúčania

Závery odborníka spočívajú v 2 jednoduchých pravidlách, vďaka ktorým sa organizmus prestaví na dobre fungujúci stroj.

  • Pravidlo č. 1 – Človek by sa mal sústrediť na to, že niečo konzumuje a zároveň by mal byť v tichom a pokojnom prostredí. Nerozprávajte, nepozerajte TV, nečítajte. Je potrebné eliminovať všetky znepokojujúce faktory.
  • Pravidlo č. 2 – Dôležitým aspektom je aj odpočinok po jedle. Mal by sa pohybovať medzi 15 až 30 minútami. Väčšia fyzická aktivita (napr. cvičenie) sa odporúča až 2 hodiny po jedle.

польза сала для организма

  1. Jedálniček

Jedlo by malo pozostávať z bielkovín a tukov živočíšneho pôvodu. Jedná sa o rôzne druhy mias, slaniny, či vnútornosti. Vylúčte alebo obmedzte konzumáciu ovocia a zeleniny, pretože obsahujú veľa vody a preťažujú organizmus nadmernou prácou.

польза сала для организма

Autor tiež odporúča, aby sa človek vzdal pečiva zo pšeničnej múky. V jedálničku by sa malo nachádzať: 5-8 vajec denne, slanina, mäso a mäsové výrobky, tučnejšie mliečne produkty (syr, smotana), škrobová zelenina a trochu cestovín.

польза сала для организма

  1. Menu

Raňajky: praženica alebo omeleta na slaninke, krajec čerstvého chleba a pohár sladkého čaju. V tomto prípade sa chlieb môže potrieť olejom, vytvoreným pri smažení slaniny.

Obed: 150 g mäsa, osmaženého v strúhanke, varené zemiaky, nakladaná zelenina.

Večera: tučné mlieko alebo smotana, palacinky so šľahačkou.

польза сала для организма

Poľský dietológ nestanovuje žiadnu konkrétnu dobu diéty. Tvrdí, že treba jesť, keď sa chce. Množstvo ingrediencii sa prispôsobuje v závislosti od preferencii človeka. Na posilnenie účinku si každé ráno (po dobu 10 dní) doprajte na prázdny žalúdok plátok slaniny.

польза сала для организма

Samozrejme, každý človek je iný, preto tento systém stravovania môže a nemusí fungovať. Vždy počúvajte svoje telo, pretože niekedy len ono vie, čo je pre vás najlepšie.

zdroj:takprosto.cc