4 rýchle cvičenia, ktoré vás zbavia podkožného tuku na chrbáte. Iba za 3 týždne!

Nie je nič horšie ako hrčky a tuk v podpazuší. Nepríjemne sa to prejaví, keď si dáte podprsenku. Ženy s tým naozaj bojujú a používaju za radom rôzne diéty.

img_6356

2. Krížom krážom.
Pokrčte kolená a nastavte si nohy na šírku ramien. Predkloňte sa v páse na 90 stupňov. Držte závažie v každej ruke a budte v lakťoch ohnutý. Zdvihnite ruky priamo pod rameno. Vykonajte 3 série po 10 opakovaní.

img_6356

4. Príťahy ku kolenám

3 série po 10 opakovaní

Namiesto sťažovania si na vašu postavu, urobíte niečo pre svoje telo a dostanete svoje telo snov. Pravidelnosť, vytrvalosť a disciplína je kľúčom k úspechu, pretože si musíte zapamätať, že zázraky sa za noc nedejú, určite ak ide o fyzickú aktivitu.

3 cviky na tenisový lakeť

Ďalší užitočný cvik pre vaše telo a psychickú pohodu!




Prečítajte si aj

No Comments Yet

Comments are closed